Perły Architektury

Saturn VI: wrota HYDRA

Era: Epoka Kosmiczna: Tytan

Bonus: Obowiązkowa perła militarna. Silna, lecz droga.

Tier: S

Saturn VI: wrota HYDRA

Saturn VI: Wrota PEGAZ

Era: Epoka Kosmiczna: Tytan

Bonus: Silna i droga perła. Zazwyczaj najlepiej budować ją po Hydrze.

Tier: S

Saturn VI: Wrota PEGAZ

Saturn VI: wrota CENTAUR

Era: Epoka Kosmiczna: Tytan

Bonus: Obowiązkowa perła militarna. Ataku nigdy za wiele.

Tier: S

Saturn VI: wrota CENTAUR

Latająca Wyspa

Era: Epoka Kosmiczna: Wenus

Bonus: Dla graczy nastawionych na kompetetywną rozgrywkę bezużyteczna perła. Łatwiej i lepiej postawić silny budynek eventowy.

Tier: C

Latająca Wyspa

Zamek Himeji

Era: Wirtualna Przyszłość

Bonus: Dobra, przydatna perła. Nie mieści się w mecie.

Tier: A

Zamek Himeji

Przylądek Canaveral

Era: Postmodernizm

Bonus: W dobie powercreepu bezużyteczna perła.

Tier: C

Przylądek Canaveral

Château Frontenac

Era: Epoka Postępowa

Bonus: Perła dobra, silna i przydatna dla 95% graczy. Przy minmaxie zbędna, ze względu na brak bonusów militarnych nie mieści się w ścisłej mecie.

Tier: A

Château Frontenac

Castel del Monte

Era: Jesień Średniowiecza

Bonus: W okolicach 2024 roku wyparta z gry przez powercreep. Bonusy nieadekwatne do rozmiarów perły, obecnie przydatna jedynie dla początkujących graczy.

Tier: C

Castel del Monte

Posąg Zeusa

Era: Epoka Brązu

Bonus: Silna perła, pozycja obowiązkowa. Trzyma się w grze dzięki niewielkim rozmiarom - 2x3.

Tier: S

Posąg Zeusa