Perły Architektury
Saturn VI: wrota HYDRA
Era: Epoka Kosmiczna: Tytan
Bonus: Obowiązkowa perła militarna. Silna, lecz droga.
Tier: S
Saturn VI: Wrota PEGAZ
Era: Epoka Kosmiczna: Tytan
Bonus: Silna i droga perła. Zazwyczaj najlepiej budować ją po Hydrze.
Tier: S
Saturn VI: wrota CENTAUR
Era: Epoka Kosmiczna: Tytan
Bonus: Obowiązkowa perła militarna. Ataku nigdy za wiele.
Tier: S
Latająca Wyspa
Era: Epoka Kosmiczna: Wenus
Bonus: Dla graczy nastawionych na kompetetywną rozgrywkę bezużyteczna perła. Łatwiej i lepiej postawić silny budynek eventowy.
Tier: C
Zamek Himeji
Era: Wirtualna Przyszłość
Bonus: Dobra, przydatna perła. Nie mieści się w mecie.
Tier: A
Przylądek Canaveral
Era: Postmodernizm
Bonus: W dobie powercreepu bezużyteczna perła.
Tier: C
Château Frontenac
Era: Epoka Postępowa
Bonus: Perła dobra, silna i przydatna dla 95% graczy. Przy minmaxie zbędna, ze względu na brak bonusów militarnych nie mieści się w ścisłej mecie.
Tier: A
Castel del Monte
Era: Jesień Średniowiecza
Bonus: W okolicach 2024 roku wyparta z gry przez powercreep. Bonusy nieadekwatne do rozmiarów perły, obecnie przydatna jedynie dla początkujących graczy.
Tier: C
Posąg Zeusa
Era: Epoka Brązu
Bonus: Silna perła, pozycja obowiązkowa. Trzyma się w grze dzięki niewielkim rozmiarom - 2x3.
Tier: S